Toegevoegd!

U vindt de producten terug in uw winkelwagen

View my cart (0)

Bestellen

Vindt snel een antwoord op de meest gestelde vragen zoals, het plaatsen van een bestelling, wijzigen of annuleren van uw bestelling.

Veelgestelde vragen over bestellen

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Ja, dit is geen enkel probleem. We begrijpen dat online bestellen niet voor iedereen toegankelijk is en bieden dan ook de service om telefonisch een bestelling te plaatsen.

Is het product dat ik wil bestellen op voorraad?

Dit kunt u zien op de productpagina. U ziet bij de prijs of het product op voorraad is en wat de verwachtte levertijd is.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit kan, zolang uje bestelling nog niet verzonden is. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om eventueel gegevens te wijzigen van je bestelling

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Om de bestelling te annuleren, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen dit vervolgens voor je in orde maken.

Product is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?

Wanneer het product tijdelijk is uitverkocht kan het product gewoon worden blijven besteld, zo lang deze terugkomt in het assortiment. Is dit niet het geval? Dan is het niet mogelijk om het product in de winkelwagen te stoppen.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen vermeld op onze webshop zijn inclusief btw. Dit is wettelijk verplicht en zo kom je niet voor onnodige verrassingen te staan.

Vragen over een ander onderwerp?

© 2024 HalloVitaal, Alle rechten voorbehouden

    • Apple Pay
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Klarna
    • Mastercard
    • Shop Pay
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.